Наклейка "РОЗПРОДАЖ" РВК Результат

Наклейка зі спеціальної плівки - один з найбільш простих і дешевих способів донесення інформації. Завдяки йому площа вікна може бути використана як рекламоносій: постер із зображенням продуктів харчування, меблів, одягу і т. і., що дає можливість залучати додаткову увагу потенційного споживача до підприємства, будь то магазин, торговий центр, салон краси або спортивний зал. Часто цей вид інформування використовується у вигляді графіків роботи , інформації про акції і знижки, розміщених на вітражах, вхідних дверях і скляних перегородках.

Матеріал.

Виготовляються такого роду вироби з акрилової плівки-самоклейки.Одним з світових лідерів виробництва цього універсального матеріалу, є американська компанія ORACAL(оракал). Акрилові самокліючі плівки стійкі до агресивного середовища, розчинників і перепадів температури.Термін служби - до 10 років.

Використання.

Є два варіанти використання акрилової плівки в зовнішній рекламі.

1. Аплікація.

З плівки одного, або декількох кольорів, по заздалегідь виготовленому, з допомогою спеціальної програми Corel Draw, макету, на плотері вирізаються окремі елементи малюнка або тексту.

Монтаж оракала здійснюється за допомогою спеціальних пристосувань, переносяться на певну, підготовлену для цього поверхню - віконне скло, табличку, лайтбокс і т. п...

2. На плівку білого кольору, або прозору, з допомогою спеціальних принтерів, наноситься будь-якого роду зображення - малюнок або текст.

Слід зазначити, що цей варіант зазвичай використовують при необхідності розміщення на вітринах і вікнах складної графіки та фотографічних зображень.

Монтаж проводиться приблизно так само, як і при поклейці шпалер, але з тією різницею, що зіпсовану плівку переклеїти вже не можливо.

Замовивши у нас продукцію такого роду, Ви отримаєте докладну інструкцію для самостійного монтажу нескладної аплікації - графіка роботи підприємства, інформації та застереження.