OK ollrorect

РВК Результат - розробка дизайну, фірмового стилю об'єкту

Студійні продукти

» Послуги по створенню фірмового знаку, логотипу і корпоративного стилю (графіка)

» Дизайн вивіски

» Брендбук - розробка

» Легенда та ідеологія комплексу

» Концепциия генеральної рекламної кампанії, слогану, рекламних повідомлень

» Реалізація генеральної рекламної кампанії, медіаплан

» Розробка інформаційно-рекламних матеріалів

» Дизайн екстер'єру та інтер'єру

» Розробка корпоративного інтернет-ресурсу та презентації

» Розробка уніформи

» Розробка лінії сувенірної продукції

» Дизайнерська розробка окремої рекламної конструкції або комплексу, з прив'язкою до території або споруди – важливий етап у реалізації проекту, в процесі якого ми маємо можливість оцінити і внести корективи як інженерного, так і художнього характеру.

Фірмовий стиль

Корпоративний (фірмовий) стиль розробляється на основі логотипу та товарного знаку. Перший етап - проведення загального аналізу компаній, аналогічних тій, яка замовила логотип або фірмовий знак. Потім виділяються відмітні особливості компанії - клієнта. Потім створюється ідея «смислового образу», який згодом стане засадничим у корпоративному стилі компанії. В цей образ вкладаються не тільки графічні елементи, але і психологія продажів (наприклад, агресивний маркетинг) і географічне місце розташування компанії, соціологічні образи суспільного середовища. Потім розробляється логотип.

На початку процесу розробки визначаються основні елементи: стилеутворюючих ідея, колірна гамма, шрифти. Розробляються стандарти і рекомендації з нанесення корпоративної символіки на носії стилю. Носієм стилю може бути все що завгодно: внутрішня документація, зовнішня реклама, веб-сайт, будівля офісу. Після закінчення роботи по розробці стилю складається керівництво по його застосуванню, яке називають по-різному: брендбук, гайдлайн, стандарти оформлення.

У зовнішній рекламі перед дизайнером стоїть завдання створення не просто функціональної конструкції, а образу, втіленого в метал і пластик, зі своїм характером і стилем. Адже стиль – це саме те, що виділяє об'єкт(магазин, бутік, ресторан, АЗС тощо) з маси закладів подібного роду. Якщо є стиль – є ім'я, а відповідно і впізнаваність, яка, як відомо, є основою для формування лояльності споживача.

Результат, який приносить прибуток.

Дизайнерська група РПК Результат володіє великим досвідом у галузі створення фірмового стилю підприємства. Тисячі успішних проектів, втілених виробничниками, - це результат співтворчості з нашими замовниками.

Ми готові надати індивідуальні, нестандартні варіанти рекламногооформлення.Дизайнери підприємства нададуть допомогу в розробці власного логотипу Вашої фірми, виготовленні нестандартних рекламних конструкцій, сюжетному оформленні інтер'єру, вітрин та фасаду будівлі.